Måste ses ikväll (natt)!

Då var man äntligen hemma då. Har gått en vända på elins esplanad och kikat lite. Det är shoppinghelg här i Skövde, så butikerna har lite erbjudanden. Köpte mig en tröja, men orkar inte fota den nu, så kommer bild på den senar :P

Nu till det rubriken syftar på. Jag måste verkligen se kvällens avsnitt av Ghost Hunters. Eller, ja det är inatt om man ska vara petig.



Jag ska upp tidigt imorgon, så det blir att man får spela in det. De ska nämligen vara på Stanley Hotel där filmen The Shining utspelar sig. Det ligger tydligen en del sanning i historien. I alla fall det med spöken.



Eftersom jag både är lite intresserad av det övernaturliga och gillar Stephen Kings filmer, så är ju det absolut något jag måste se!


Kommentarer
Postat av: Justine

Jag själv har inte sätt just Ghost hunters, fast ibland jag tittat på tv4 vid elva tiden på söndagar fins ett sånt program där människor gå in i gamla hus och försöker ta kontakt med dom döda... ush va läskit..haha kan inte sova eftråt fast jätte intresant om man tänker efteråt.. fast försöker jag att inte titta på den programmen för att jag vill inte att någon kommer och besöker min lilla kära hem..:P

2009-09-28 @ 18:06:17
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0