Mmm, sovmorgon :)

Jag struntade i att ställa klockan igår och skämde bort mig själv med sovmorgon. Det behövdes kan jag säga, sov 10 timmar! Akilles verkade också tycka det var skönt för han kom upp och lade sig hos mig någon gång under natten eller morgonen.

Känns ändå konstigt när man är van vid att gå upp tidigt, känns som att man har sovit bort halva dagen. Fattar knappt att jag brukade sova så länge jämnt när jag var ledig, dvs arbetslös. Fast å andra sidan så var man ju uppe sent då också. Numera är jag trött redan innan halv tio - tio på kvällen! Jag känner mig gammal :P

Är tråkigt väder idag också. Igår kom det världens skur lagom när jag skulle iväg till jobbet, så var blöt från typ knäna och nedåt. Tur att det finns torkskåp på jobbet. Inte särskilt kul att sätta på sig blöta kläder och skor när man går hem.  Jag kan ju alltid hoppas på att regnet håller sig borta en stund till, så att jag slipper gå när det regnar.


Kommentarer
Postat av: Rhea

Vad skönt att få sova ut! Kram

2009-09-04 @ 23:36:22
URL: http://www.metrobloggen.se/ajohanne3

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0