På dagens lista

Idag kommer nog inte hända så jättemycket, förutom tvätt och städ. Sååå kul, eller hur :P Hatar verkligen att städa. Tvätta däremot går rätt bra, bara man kommit igång. Jag hoppas att jag får med all tvätt idag, men det är tveksamt. Missat tvättiden ett par gånger, så tvätthögen har liksom växt under tiden. Annars får jag ta det viktigaste helt enkelt. Ska nog ta och försöka läsa den där boken också. Den som jag skulle ha börjat på igår :P Blev inget av det eller det där badet jag hade planerat.

Det här står i alla fall på dagens lista (sen om jag hinner med allt är en annan femma :P)

* Diska

* Tvätta

* Städa

* Läsa en bok

* Duscha

* Ev. lite skolarbete

Hm, undrar om det var något mer... Fast den här lista räcker gott och väl! Lär nog inte hinna med allt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0