♥ Regning morgon ♥

Nu på morgonen så är det extralektion av matten och trots att den är frivillig så känner jag att jag behöver gå på den. Fast när man vaknar och upptäcker att det spöregnar så har man ingen lust alls. Nu har jag lovat syrran att springa in till Gina Tricot efter lektionen så det är bara att motstå frestelsen. Däremot så tänker jag inte gå till skolan utan för en gångs skull blir det faktiskt bussen, haha.

Nä, om jag skulle ta och klä på mig kanske. Har varit uppe i lite mer än en halvtimme nu och jag har inte kommit längre än att få på mig bh och linne :P 




Kommentarer
Postat av: tava ;*

hihi ja :d

naw vilken söt katt !

2010-04-01 @ 07:19:14
URL: http://tavas.blogg.se/
Postat av: simone

hallå sötaste! Blivit lurad av någon idag? ;) Eller du kanske har planerat ett skämt för någon annan :D

2010-04-01 @ 10:15:43
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0