♥ Dagens outfit ♥

Idag ska jag vara hemma hela dagen (med undantag för affären förut), så därför är dagens outfit väldigt avslappnad. Skulle inte riktigt gå ut så här för tröjan är lite för kort för att bara ha strumpbyxor på sig tycker jag personligen :P

Måste för övrigt bara berätta en sak. Håller ju på och försöker gå ner i vikt och idag när jag vägde mig för första gången på länge så visade det sig att jag faktiskt nått mitt första delmål :) Så jag är jätteglad just nu!



Kofta - Halens
Topp - H&M
Stickade strumpbyxor - H&M

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Grattis!!! =D

2010-02-20 @ 18:13:11
URL: http://michaelaweijnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0