♥ Home at last ♥

Jag kom äntligen hem för en liten stund sedan. Eller jag kom precis innanför dörren :P I alla fall så är det rikitgt skönt att få komma hem igen efter en lång dag.

Var ju hos läkaren på idag och jag fick min antibiotikakur, så nu ska jag väl äntligen bli fri från infektionen :) Efter det var det flytt resten av dagen.

Nu ska det bli lite pluggande för jag har matte-prov imorgon. Hur det nu ska gå att få in något i huvudet när man är så trött som jag är just nu :P Jaja, man får hoppas på att det mesta har fastnat innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0