It's the color change

Om ni minns så skrev jag för ett par dagar sedan att jag skulle be om er hjälp om något. Jag hade tänkt ändra hårfärg för jag är grymt trött på den jag har nu. Först hade jag tankar på rödbrunt, men då kommer det röda i mitt ansikte komma fram ännu mer så det får jag utesluta. Tyvärr. Annars gillar jag rött för tycker det passar till gröna ögon.
Efter lite prat med mamma och syrran så blir det nog slingor i en kopparaktik färg. Det har jag i alla fall haft förut så det vet jag att jag passar i :P

Kommentarer
Postat av: Emmelist

okej. själv kan jag knappt gå in på coop :D

2010-02-02 @ 13:07:18
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0