Jäkla internet!

Jaha, då ska vi se om jag kan hinna få ut det här inlägget innan internet försvinner igen.

Jag håller på och blir tokig på mitt internet just nu! Anslutningen har kommit och gått hela dagen och när det väl finns så är det supersegt. Det är inte bara hos mig i alla fall för jag har en släkting som också bor i området och det är likadant hos honom, så det är helt klart störningar i området.

Det har hållit på så här ett tag nu att det varit struligt under en dag. Hm, undrar om det kan ha något med all snö att göra? Någon som vet?

I vilket fall som helst så är det grymt störande. Man får allt lite abstinens :P

Det är ändå tur att det var idag när man har haft besök halva dagen för då har man ju ändå varit sysselsatt. Ändå jobbigt när man ska visa något och så funkar inte internet!  Hur kommer det sig egentligen att det är just vid sådan här tillfällen som man kommer på en massa grejer som man vill kolla upp? Samtidigt så får man ju sig en liten tankeställare för innan internet ens fanns så klarade man sig ju hur bra som helst :P


Kommentarer
Postat av: Sabina

tack så mycket =)

2010-02-04 @ 17:06:42
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0