The Festival of melody

Ikväll är det dags för den andra delfinalen i Melodifestivalen och som vanligt är det med en del förväntan och en del rädsla över vad som kommer :P En del bidrag fasar jag över redan nu kan jag säga, men det hör väl till skulle jag tro! Kvällens artister är dessa:


Eric Saade - "Manboy"


Anna Maria Espinosa - "Innan alla ljusen brunnit ut"


Highlights & Mi St - "Come and get me now"


Andreas Johnson - "We can work it out"


Andra Generationen + Dogge - "Hippare hoppare"


Hanna Lindblad - "Manipulated"


Kalle Moraeus & Orsa Spelmän - "Underbart"


Pauline - "Sucker for love"


Kommentarer
Postat av: andi

tack så mycket:) hade varit kul om du började lägga dagens klädsel bilder:) även om jag är super kass på det

2010-02-13 @ 14:20:23
URL: http://andiibandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0