Faan, faan, faan!

Alltså är man beroende eller vad?! Genomförde ju mitt lilla experiment igår och då tyckte jag att det gick förvånansvärt bra, men OM jag hade fel. Idag tänker jag nästan bara på att det ligger godis i skåpet. Ett år, ETT ÅR!, senare och jag har svårt att hålla mig borta från det efter att ha ätit några bitar dagen innan. Det är ju helt sjukt! Jag som hade hoppats lite på att jag kanske skulle kunna ta en bit någongång ibland. Ja, jag vet, det är naivt tänkt och jag VET ju att ett beroende inte bara försvinner. Det skulle ju vara som om en alkoholist helt plötsligt skulle kunna ta en drink ibland. Det är egentligen inte jag som tänker så utan det är beroendet för det vill ju så klart ha den där godisbiten. Ärligt talat vet jag inte om jag kommer att kunna låta bli att äta upp det till mamma kommer och tar det ifrån mig. Jag kommer säkert äta upp det idag. Jag kommer inte att kunna stå emot...
Jo, det måste jag! Jag måste! Nej, jag KAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0