Någon som inte gillar att bada...

Badade/duschade Akilles idag och tog ett par bilder efteråt som jag tänkte visa er :P

Det är ganska konstigt tycker jag att en katt, som i vanliga fall, faktiskt gillar vatten inte tycker om att bada! Jättekonstigt tycker jag! Och han gillar verkligen vatten, så tro inte att jag överdriver. Jag hinner knappt gå u badkaret efter dusch eller bad förrens han är där i och när jag borstar tänderna så visst är han där. Händer till och med att huvudet hamnar under kranen och tror ni han bryr sig? Nej, inte ett dugg! Men bada? Nope, det är inte alls kul!





Glad katt? Haha, nej skulle inte tro det!

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!


Kommentarer
Postat av: anna

söööööt katt! jag lärde min att bada med, men det var väl "sådär" kul:)

2010-01-08 @ 12:41:32
URL: http://annawashere.wordpress.com
Postat av: Bim HD

Hm, han ser inte direkt glad ut, nää... kanske fel ord om man säger så, glad... :)

Kan även vara - nu räcker det matte... jag har fått lida pin med ett bad, komma dragandes med en kamera dessutom!!! Alla andra katter där ute kommer att skratta åt mig, för att inte tala om bloggläsare... gör du detta mot lilla mig???

Må så grankott...

2010-01-08 @ 16:57:38
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0