♥ Another day is here ♥

Tror ni jag fick en chock när jag vaknade och insåg att klockan var halv ett. OMG säger jag bara! Jag hatar verkligen att sova så länge för det känns som att hela dagen försvinner.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt. Jag ska i alla fall göra läxan till imorgon , så mycket vet jag. Kanske blir en dag spenderad i pyjamas, haha. Jo, just det! Jag ska ju fixa klart med nya designen så att den förhoppningsvis kommer upp på bloggen under dagen.

Vaknade med huvudvärk, typ sådan man har dagen efter och jag har inte ens varit ute och festat. Förhoppningsvis hjälper det att får lite i magen.

Hm, skriver mer sen för just nu står det rätt still i huvudet :P


En bild tagen på mig förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hehe ja men tio är bra att hitta :D

2010-03-21 @ 13:02:04
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: kaisa :D

kjempe søt kjole ass

2010-03-21 @ 13:35:29
URL: http://kaisal.blogg.no
Postat av: nath

Fin klänning :)

2010-03-22 @ 08:45:35
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0