♥ Dagens låt ♥

Godmorgon, godmorgon. Idag är jag rätt trött för har gått upp tidigare än vanligt idag. Jag tänkte nämnligen kolla igenom andra halvan till provet innan jag drar till skolan. Efter matten så ska jag plugga ihop med med några andra från stresshanteringsprovet. Det ska bli kul! Det är inte varje dag jag har någon att plugga med. Blir ju oftast att man sitter själv.

Men nu till dagens låt då. Innan igår hade jag aldrig hört talas om varken låten eller artisten. Visst är det kul att upptäcka nya låtar/artister?




Kommentarer
Postat av: Sara

Nice.

Vilken är din favoritlåt?

2010-03-29 @ 08:06:00
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Ulrika

SV: Det jag har köpt har kostat ca 85 kr styck, men dem är verkligen superbra, iallafall för mitt hår :P

2010-03-29 @ 09:05:18
URL: http://ullisprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0