♥ Home ♥

Så var jag äntligen hemma igen! Jag hatar verkligen måndagar för jag vaknar, gör mig iordning, går till skolan, till en kompis under "håltimmen", tillbaka till skolan och sen är jag hemma strax innan åtta på kvällen.

Just nu väntar jag på att min smarriga taco-pizza ska bli klar så att magen blir mätt och belåten. Det är sjukt vad hungrig jag är nu för tiden, men det beror ju på att jag slopat allt det onyttiga.

Haha, tur att det inte är ett videoinlägg jag fixar till nu för då hade ni hört min mages högljudda protester!

Ska försöka få in ett sista inlägg för dagen sen när jag ätit.


Kommentarer
Postat av: Cassie ♥

Fin blogg ! Gillar den verkligen :D

2010-03-22 @ 20:23:39
URL: http://cassiefoto.blogg.se/
Postat av: Cassie ♥

Haha ja men jag gillar verkligen den lila färgen. och mönstret det passar ju så bra ihop :D

2010-03-22 @ 20:30:05
URL: http://cassiefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0