♥ Waiting ♥

Jag har precis ringt vårdcentralen nu och de ska ringa upp vid halv två, så det är väl bara att sysselsätta sig under tiden :P

Upptäckte att ögonvrån (den mot näsan) i ena ögat såg lite svullet ut och att det såg annorlunda ut mot det andra ögat, så tänkte att det var lika bra att ringa. Trodde först att jag fått skräp i ögat, men så var det ju inte. Får se vad de säger när de ringer upp sen. Kunde säkert ha avvaktat över helgen, men tänkte att det var lika bra att ringa annars kommer man gå omkring och tänka och irritera sig på det. "Förhoppningsvis" så är det bara en liten infektion eller början på vagel (hur ser de egentligen ut då, har ju bara sett dem när de kommit så att säga?)

Nåja, bara vänta och se vad de säger när de ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0