♥ Which one is your favorite? ♥

Jag har nyligen börjat känna en lust av att se "gamla" ungdomserier som man följde under tonårstiden. Erkänner att jag såg och ser fortfarande en hel del serier, kanske för många kan man tycka :P Några ungdomsserier som jag tittade på var dessa:


Beverly Hills 90210 var naturligtvis en serie som följdes. Tror jag gick i fyran när den här serien började visas och den gick rätt sent också. Men jag hade efen tv, så jag satt uppe i smyg och tittade :p


Blossom. Vet att jag såg den här serien, men minns inte mycket av den tyvärr.


Felicity. Följdes varje vecka, men ändå inte en serie som jag har någon lust att se om.


Dawson's Creek. Följde den här serien de första åren, men sedan tyckte jag att den blev lite tråkig.


Buffy the Vampire Slayer. Okey, den här såg inte jag förrens långt senare, men tyckte ändå den hörde hemma är :P En riktigt bra serie!


Melrose Place. Självklart följde man även denna serie. Såg den dock inte ända till slutet för tröttnade lite.


Vilka serier följde du? VIlken var din favorit/dina favoriter?

Mina favoriter är helt klart Beverly Hills och Buffy :)


Kommentarer
Postat av: andi

hehe ah då förstår jag :) men jag väntar nog till att se dom på internet, är ju så sugen på att mysa varje tisdagar. :)

2010-03-03 @ 11:58:18
URL: http://andiibandii.blogg.se/
Postat av: Luniita <'3

hoppas du kmr på den snart :) ;) :o

2010-03-03 @ 12:13:47
URL: http://luniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0