Dagens meny

Är nu inne på dag två med den nya kosten och den här dagen har varit lite jobbigare än gårdagen. Det är av den anledningen att jag känt mig konstant hungrig, men det går nog över när kroppen väl har vant sig vid det nya. Små-åt en hel del innan och det tar nog ett tag innan kroppen fattar att den inte kommer få något i magen lika ofta. Fuskade faktiskt och åt en glass, dels på grund av det fina vädret men även för att jag höll på att svälta ihjäl :P Dock så får det absolut inte bli någon vana. Meningen är ju att jag ska hålla mig helt borta från allt sådan under de första veckorna.

Nåja, det här stod i alla fall på dagens meny:

Frukost: Bacon och krämig äggröra

Lunch: Rester från gårdagens Tacopaj med guacamole

Mellanmål: En hallon-smoothie

Middag: Hamburgare (hemmagjorda) med salladsblad, ost och gurka. Till hade jag den kalla såsen jag hade till fisken igår. Kanske inte en klockren kombination, men det funkade.



OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack! Älskar verkligen spotify, skönt att slippa lyssna på youtube. Vilken fin blogg du har förresten :)

2009-09-01 @ 23:16:06
URL: http://nathalielowqvist.blogg.se/
Postat av: Rhea

God mat alltihop! Kram

2009-09-02 @ 07:20:38
URL: http://www.metrobloggen.se/ajohanne3
Postat av: Sabina

Det kan jag förstå. =)



Oh, bacon med krämig äggröra. Ooooooh. Här sitter jag liksom med min sketna ostmacka. Blä. :P

2009-09-02 @ 10:14:29
URL: http://metrobloggen.se/saibin
Postat av: Sabina

=))



Nej verkligen inte. Märkte det efter att man käkat frukost osv. Yes. Bra jobbat av mig. Haha!:P Så nu sitter jag här och ska vänta i en timme och 50 minuter tills jag kan sätta mig på cykeln och cykla till stan. :P

2009-09-02 @ 10:35:48
URL: http://metrobloggen.se/saibin
Postat av: Sabina

Jag jobbar på SJ och kommunen. Och mer jobb ska jag skaffa mig. :P Haha.

2009-09-02 @ 11:24:56
URL: http://metrobloggen.se/saibin

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0