Ensamhet

Finns det någon jobbigare känsla än ensamhet? Det är tveksamt. Okey, det skulle vara om det är när man verkligen, verkligen känner att man behöver vara själv en stund.
Fast när det kommer till ensamhet, så finns det olika typer av ensamhet. Det finns den när man verkligen en själv och så finns det den när man känner sig ensam fast man har människor omkring sig. Den senare tycker jag helt klart är jobbigast. Så kan jag ibland känna det även när jag är omgiven av släkten.

Just nu är det den första typen av ensamhet jag känner. Jag önskar verkligen att jag hade någon. Ja, jag menar kärlek. Att kunna vara i hans armar och känna trygghet och närhet. Problemet är bara att jag inte har hittat honom än. Jag är nog helt enkelt för kräsen. Det kanske är dags att sluta ha så höga och ouppnåerliga krav?



Kommentarer
Postat av: Katie

Man ska aldrig sluta ha krav på saker och ting. Då nöjer man sig alldeles för enkelt och jag tror inte att man kommer bli riktigt lycklig.



Jo, allt är bra med mig. Är helt slutkörd efter träning och en massa bollspel :P Själv då?

2009-09-25 @ 12:36:31
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0